vill sova!!!

sådär ja. nu e jag klar med språkhistorian iaf... förutom att jag ska lösa nån jäkla runskrift. huh? blev inte så jättemkt text, men det e ju bra eftersom jag måste lära mig att korta ner saker enligt min lärare!

nu är bara de jobbigaste kvar... jag orkar inte. tror jag lägger mig snart & ställer klockan på 5 istället så gör jag det imorn på morgonen. eller inte!,  för jag  VET att jag kommer skita i det och sova vidare. gaaah! nu ska jag iaf duscha så att jag piggnar till lite. nu?! sorry ni som bor här under!!!



jag hatar verkligen att jag är trötttt NU!  jag är alltid som piggast på natten men nu, bara för att jag VILL vara pigg så är jag trött. jobbigt läge.....
pusshey

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206

2008-06-04 @ 01:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0