måndag

tjatjaa
har inte orkat blogga dom senaste dagarna.. :p
helgen blev inte som planerat iaf. inge Linkp & inge sthlm. men det gör inte så mkt... jag hade det skönt här i etuna. ja, fakitskt :)

fredag: katrineholm me klassen. hejade på killarna som spelade skol-dm i fotboll & VANN :D tredje året i rad dessutom så skiftinge fick behålla bucklan iår.. det e braa! men det var jäkligt varmt så jag fick typ solsting..? haha, däckade i bussen hem.. när vi kom till etuna drog jag hem å råkade somna. INTE bra. duschade sen & mötte emma på stan. käka subway å köpte godis. sen hem hit & råka somna i soffea vid typ 1..;d

lördag: ... ehm haha, jag kanske inte borde fortsätta att berätta om hela min helg nej... :p hahah, ska inte tråka ut er. men nu orkar jag inte ta bort det jag redan skrivit såå...

AJA. nu ska jag ut i solen å plugga. pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0