jag borde sova!

håller på att plugga lite inför soredovisningen imorn. ALLTID jag å hålla på natten innan... usch. ska snacka om World Trade Center & miljökrisen för hela klassen, det suger :( nu har jag skrivit en halv sida om WTC iaf men jag vettefan vad jag ska säga om miljökrisen. äsch, det får gå som det går! betygen är ju typ satta så det har nog inte så stor roll där iaf.

nu borde jag sova. sista vanliga skoldagen imorn & då vill jag ju vara pigg! sen skulle det ju vara rätt pinsamt om jag somnar när jag står där & redovisar. big nonoo. hoho!
har också en fotbollsträning i skolan och sen match på kvällen, det kräääver sömn.

yesyes, istället för att hålla på å SNACKA om att jag måste sova så kan jag väl bara sova istället. låter smaart.
puss&sömn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0