älskar vädret!

skolan idag va okey. städade skåpen & tittade på bildspel med bilder från dom tre åren tillsammans me klassen.. sen hade vi bara idrott, så sluta typ halv12.. :) cyklade hem & åt. sen la jag mig på gräsmattan här utanför och soolade med musik. skönt! råkade somna ett tag oxå.. nu ikväll har jag bara chilllat ;) UTAN att behöva ha ångest över att jag inte pluggat. det var längesen..

image23       image24

     Ska duscha nu tror jag.. & städa rummet. 
     imorn äre balsta hela dagen.. PUSS


Kommentarer
Postat av: Nancy

Hej Jenny :) Hoppas att du har haft en bra dag idag!
Den blåa headern blev din!
Du kan skicka "ditt namn" och din bild till
[email protected]
Ha det så bra!

2008-06-04 @ 21:30:16
URL: http://giveitall.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0