Du är en ängel



Vad ska jag nu göra när jag inte kan röra dig
Jag sitter och tänker, tänker tillbaka på dig
Hur kunde de bli så här?

Vi gick genom livet med samma blod
Vi såg ett stjärnfall ifrån en bro
Vi kände hur dagarna återblev ihop, tillsammans

Men du är en ängel nu
Och jag har just tagit mig ur min sorg
Ibland kan jag känna hur du rör mig
Ja du är en ängel nu
De känns som jag har nått att leva för
Ibland kan jag känna hur du rör mig

Mitt liv har förändrats sen du lämnade kvar
all den kärlek som du bar
Jag känner en saknad, men jag är bevakad av dig
För alltid de vet jag

Vi gick genom livet med samma blod
Vi såg ett stjärnfall ifrån en bro
Vi kände hur dagarna återblev ihop, tillsammans

Men du är en ängel nu
Och jag har just tagit mig ur min sorg
Ibland kan jag känna hur du rör mig
Ja du är en ängel nu
De känns som jag har nått att leva för
Och nu kan jag höra din röst viska till mig

Att du finns kvar ovanför oss
Att du mår bra, jag måste förstå
Du ger mig din hand och viskar igen
Att du väntar på mig

Men du är en ängel nu
Och jag har just tagit mig ur min sorg
Ibland kan ja känna hur du rör mig
Ja du är en ängel nu
De känns som jag har nått att leva för
Ibland kan jag känna hur du rör mig

Du tog bort den smärta som jag haft i mitt hjärta
Och vi möts igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0